.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت بیش از 15 میلیون تردد در جاده‌های مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت بیش از ۱۵ میلیون و 700هزار تردد در جاده‌های استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه های کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد : از این رو از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی با استانهای مجاور ثبت شده است.

جهانیان ادامه داد : بر همین اساس تردد در محورهای مواصلاتی بیش از ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اشاره به اینکه آمار منتشره از سامانه های هوشمند تردد شمار نصب شده در جاده های این استان برداشت شده است ، اظهار کرد: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان ( محور کندوان ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر ، گلوگاه و رامسر ) ثبت و درج می‌شود.

جهانیان تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مربوط به روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت بیش از ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی بوده است.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود ، از مردم درخواست می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.